Wednesday 7 March 2012

peralatan hiking yg aku fokus !!!!





nak g hiking bulan depan
tapi aku da sibuk duk cari kelengkapan da

bukan aku x penah hiking before this
tapi saja je nak complete kan cikit
biaq nampak macam hikers cikit
hohoho

kalau sebelum nie panjat gunung 
guna beg biasa je
tapi
selepas nie harap 
buleshh la guna beg hiking


contoh beg yg aku guna before this



contoh beg yg akan ku guna after this



selimut benda yg wajib bawak
kalau x bawak kesejukan la jawab nya


sebelum nie selimut nie yg aku guna



maybe lepas nie aku guna 
yg nie plak


yang nie aku nk rembat
kt tempat kerja aku je
hahaha (jahat nya aku)



lagi 1...kasut
yg nie yg paling aku fokus
n kompius.. 
aku kompius nk beli samada 

                 yg nie                              or                       yg nie
hope apa yg dirancang
 menjadi kenyataan
:)

daaaaa  ........
         

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.